Ik ben best enthousiast om de integratie van Survey123<\/SPAN><\/A> met Spike by Ike GPS<\/SPAN><\/A>. Deze combinatie stelt je in staat om je iPhone of Android-telefoon te veranderen in een laserafstandsmeter met Spike. Integratie met Survey123 stelt me in staat om GPS-coördinaten, afstand tot het doel, oppervlakte, lengte en een paar andere metingen vast te leggen. Het stelt me in staat gegevens vast te leggen van 6' tot 324' afstand, wat betekent dat ik aan het ene uiteinde van een voetbalveld kan staan en GPS-coördinaten kan vastleggen van een object aan de andere kant. Ik denk dat verkeersbordeninventaris, duikers, afvoeren, ADA stoepranden, botskussens, betonnen muren, controlehekken en bruggen ideale kandidaten zijn voor een inventaris of inspectie met Survey123. Terwijl betonnen muren en controlehekken meestal worden gemodelleerd als lineaire objecten, kan Survey123 gerelateerde tabellen vastleggen met locaties waar hekken of muren gerepareerd moeten worden. Hoewel dit in Beta is, kun je je aanmelden als bètatester en er vandaag mee aan de slag gaan, waarvan ik zeker weet dat Ismael Chivite<\/A> en zijn team graag zoveel mogelijk feedback ontvangen.<\/SPAN><\/P> <\/SPAN><\/P>Mijn videobewerkingsvaardigheden werden vandaag zeker op de proef gesteld, daarom upload ik de video's als 4 afzonderlijke video's. Ik kon ook gebruikmaken van de iOS-schermopnamefunctie, wat gaaf was. Als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen... bedankt.<\/SPAN><\/P> <\/SPAN><\/P>Hier is een link naar de Survey123-enquête<\/A> die ik voor deze demo heb gebruikt.<\/SPAN><\/P><\/P>Introductievideo<\/SPAN><\/P>https:\/\/players.brightcove.net\/6161463677001\/default_default\/index.html?videoId=6162654093001
<\/SPAN><\/P>Mijn videobewerkingsvaardigheden werden vandaag zeker op de proef gesteld, daarom upload ik de video's als 4 afzonderlijke video's. Ik kon ook gebruikmaken van de iOS-schermopnamefunctie, wat gaaf was. Als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen... bedankt.<\/SPAN><\/P> <\/SPAN><\/P>Hier is een
<\/P>
Introductievideo<\/SPAN><\/P>
Thanks Eric! Here is another video and some additional tips/context for Survey123 and Spike. Video Link : 4237
Thanks for sharing.
in Turkey, you can reach Spike at www.spike.isden.com.tr.
(This page is the website of the Turkey authorised reseller.)
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.