Ik hoop dat het vakantieseizoen iedereen goed behandelt. Terwijl we ons klaarmaken om het hoofdstuk 2017 af te sluiten en ons voorbereiden op de binnenkort uit te brengen ArcGIS 10.6 en de decemberrelease van ArcGIS Online (12\/6). Ik ben van plan deze week een serie video's uit te brengen over technologie die vandaag bestaat en waarvan ik denk dat het een grote impact kan hebben op hoe DOT's het ArcGIS Platform gebruiken. Ik heb workflows gekozen die relatief eenvoudig zijn op te zetten en te gebruiken, Keith King<\/A>'s beroemde Lego-blok analogie. Als Keith dit jaar bij jouw DOT is geweest, weet je waar ik het over heb. Voor degenen die het niet weten. Het gaat als volgt, Esris apps (Collector, Web App Builder, Survey 123, Solutions, ArcGIS Pro enz.) werken uitstekend op zichzelf en afhankelijk van de app zijn ze heel eenvoudig te gebruiken. Legostenen zijn heel eenvoudig, komen in allerlei vormen en maten en kunnen met elkaar verbonden worden om complexe objecten te vormen. Net als Legostenen kunnen onze apps met elkaar verbonden worden en kunnen ze gebruikt worden om complexe workflows te bouwen. De video's die ik deze week deel, zijn gebaseerd op dat uitgangspunt. Ik zal concepten van het platform en applicaties gebruiken ter ondersteuning van mijn uitleg en complexe workflows bouwen.<\/SPAN><\/P> <\/SPAN><\/P>De video van vandaag laat zien hoe Distributed Collaboration kan worden gebruikt om gegevens te delen van ArcGIS Enterprise (Portal for ArcGIS) naar ArcGIS Online voor gebruik met ArcGIS Hub delen naar een Open Data Site. Veel plezier!<\/SPAN><\/P><\/P>https:\/\/players.brightcove.net\/6161463677001\/default_default\/index.html?videoId=6162692875001
<\/SPAN><\/P>De video van vandaag laat zien hoe Distributed Collaboration kan worden gebruikt om gegevens te delen van ArcGIS Enterprise (Portal for ArcGIS) naar ArcGIS Online voor gebruik met ArcGIS Hub delen naar een Open Data Site. Veel plezier!<\/SPAN><\/P><\/P>
Thanks for the video
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.