<\/HEAD>
Bij de haren van mijn kin kin kin... hier is de dinsdagvideo die ik beloofd heb. In deze video laat ik zien hoe gedistribueerde samenwerking kan worden gebruikt om mobiele workflows in ArcGIS Online te ondersteunen. Gehoste feature services die in ArcGIS Online leven, kunnen deelnemen aan samenwerking waarbij de vastgelegde gegevens worden weggeschreven naar Portal for ArcGIS. De gegevens kunnen dan in de relationele gegevensopslag blijven of ze kunnen worden geëxporteerd en toegevoegd aan een enterprise Geodatabase. Om het Lego-thema voort te zetten, gebruik ik Survey123 en de mogelijkheid ervan om bestaande features en gerelateerde tabellen te ondersteunen. Het maakt het een complexe workflow, en het test mijn geduld. Je zult in de video zien dat wanneer ik naar Pro ga om de bijgevoegde afbeelding te bekijken, deze er niet is, maar wat ik vergat was het feit dat ik wacht op een afbeelding met volledige resolutie die van ArcGIS Online naar de Portal wordt overgebracht. Natuurlijk verschijnt deze zodra ik stop met opnemen. Hoe dan ook, ik hoop dat je ervan geniet en stuur me alsjeblieft vragen als je er een bedenkt.<\/SPAN><\/P>
<\/P><\/P>https:\/\/players.brightcove.net\/6161463677001\/default_default\/index.html?videoId=6162650596001