Cross Origin Resource Sharing.<\/A><\/P>Zo ziet het eruit in de portalinstellingen:<\/P>
<\/P>
<\/P>
<\/P>
Voor mij was deze instelling niet genoeg, ik moest ook HTTP response header-instellingen wijzigen in IIS. Open op jouw server IIS bij de HTTP Response Header-controle, dubbelklik om te openen en Voeg toe<\/STRONG> wat je hieronder ziet.<\/P><\/P>
<\/P><\/P>
<\/P><\/P>Nu de server is ingesteld, laten we beginnen met het configureren van de datastroom. Als je scherp kijkt zie je dat mijn testenquête over een kaviaarsandwich gaat. Als je de coördinaten onderzoekt, is het heel goed mogelijk dat je er daadwerkelijk één kunt kopen! Mijn echte punt is echter dat Survey123 veel JSON verzendt, en het kan erg complex zijn voor een grote enquête. Als je naar andere integratieplatforms kijkt, zul je merken dat hoewel ze proberen eruit te zien als no-code benaderingen, je misschien gedwongen wordt JSON halverwege te parseren om de gegevens te krijgen die je wilt. Echter schrijft Survey123 altijd naar een feature service, die Data Interoperability natuurlijk native begrijpt, dus we hebben het voordeel dat we de rondvliegende JSON kunnen vergeten en direct naar de feature service gaan. Fantastisch!<\/P><\/P>Eerst maak je echter jouw enquête aan. Hier is die van mij:<\/P><\/P>
<\/P><\/P>Wanneer een enquête wordt ingediend, wordt er een feature geschreven naar zijn feature service en dan pas<\/<EM>, wordt elke geconfigureerde webhook geactiveerd - je kunt de applyEdits<\/<STRONG>> POST zien in mijn browser debug-weergave hierboven, vóór de webhook POST. Om de integratie-geoprocessingservice nieuwe records te laten vinden, bevat mijn enquête een verborgen, verplicht vraag 'Integrated' met standaardwaarde 'N', die mijn integratie wijzigt naar 'Y'. Ik heb mijn enquête gemaakt in de webdesigner, die geen verborgen vragen ondersteunt, daarna heb ik hem bewerkt in Survey123 Connect om de vraag toe te voegen, zo ziet het eruit wanneer bewerkt:<\/<p>
het enige wat nog resteert is het configureren van de webhook in mijn enquête.<\/P><\/P>
<\/P>
<\/P>
Nu, wanneer een sandwich-enquête binnenkomt, wordt mijn webhook-integratie geactiveerd en Integrated = 'Y'.<\/P>
<\/P>
<\/P>
<\/P>
Echte no-code integratie, mogelijk gemaakt door ArcGIS Data Interoperability<\/STRONG>. Als je me bij lokale sandwichwinkels ziet, ben ik aan het werk - eerlijk.<\/P><\/BODY><\/HTML>