Hallo Interoperators!<\/P>
<\/P>
Als je de video ArcGIS Data Interoperability In Action<\/A> hebt bekeken, heb je misschien vragen over hoe sommige van de demo's zijn opgebouwd.<\/P><\/P>Ik heb de neiging om Spatial ETL-tools te maken met externe bronnen - namelijk .fmw<\/STRONG>-bestanden - omdat ik ze gemakkelijk in Workbench kan slepen nadat ik het heb geopend via het Analysis-lint of ze kan delen met FME-gebruikers. Ze zijn hieronder bijgevoegd om je het patroon te geven, maar ze zullen niet allemaal voor jou werken zonder reparatie en vervanging van referenties. Neem contact met mij op als je hulp nodig hebt met een van hen.<\/P><\/P>Om een vraag voor te zijn - hoe heb ik de New York county name pulldown parameter en attribute value mapping gemaakt in de Simple Powerful ETL-demo, zie de CountyParameter.fmw workspace. Het scrapt de NY-website en schrijft een CSV-bestand dat kan worden gebruikt om parameterwaarden te importeren voor de demo-tool. Je kunt het patroon zien en het elders hergebruiken.<\/P><\/BODY><\/HTML>
Ik heb de neiging om Spatial ETL-tools te maken met externe bronnen - namelijk .fmw<\/STRONG>-bestanden - omdat ik ze gemakkelijk in Workbench kan slepen nadat ik het heb geopend via het Analysis-lint of ze kan delen met FME-gebruikers. Ze zijn hieronder bijgevoegd om je het patroon te geven, maar ze zullen niet allemaal voor jou werken zonder reparatie en vervanging van referenties. Neem contact met mij op als je hulp nodig hebt met een van hen.<\/P><\/P>Om een vraag voor te zijn - hoe heb ik de New York county name pulldown parameter en attribute value mapping gemaakt in de Simple Powerful ETL-demo, zie de CountyParameter.fmw workspace. Het scrapt de NY-website en schrijft een CSV-bestand dat kan worden gebruikt om parameterwaarden te importeren voor de demo-tool. Je kunt het patroon zien en het elders hergebruiken.<\/P><\/BODY><\/HTML>
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.