<\/HEAD>
Nu ik je aandacht heb met die opvallende titel, wil ik iets nieuws delen dat je dit jaar zult zien op de Esri Developer Summit (DevSummit). Dit kan je misschien verrassen, maar blijf bij me - het wordt uiteindelijk allemaal duidelijk! Met "hamertijd" verwijs ik naar de malleus (Latijn voor hamer), het op één na kleinste bot in het menselijk lichaam. Samen met twee andere kleine botjes, de incus (aambeeld) en stapes (stijgbeugel), is de malleus het eerste bot in het middenoor dat trillingen ontvangt van het trommelvlies (de oorschelp), en start het de overdracht van die trillingen door het middenoor naar het binnenoor waar de gehoorzenuw de trillingen waarneemt en ze verbindt met de hersenen.<\/P>
<\/P>
Sirenes worden luider stop phew, gelukkig dat ik stopte zodat ik niet werd overreden door die brandweerwagen!<\/EM><\/P><\/P>Dit maakt deze groep van drie kleine botjes, gezamenlijk bekend als de ossicles, een cruciaal onderdeel voor het overbrengen van omgevingssignalen naar de menselijke hersenen voor interpretatie, besluitvorming en leren.<\/P><\/P>Hoewel Esri-conferenties altijd gericht zijn geweest op het creëren van mogelijkheden voor face-to-face tijd met onze klanten en partners, streeft het Customer Experience-team ernaar om klantgericht luisteren op conferenties te verhogen, waardoor het een zeer zichtbare viering wordt van hoe we synergie creëren met jullie - onze partners en gebruikers - om geweldige producten, diensten en ervaringen te maken. <\/P><\/P>Met interactieve muuractiviteiten en klantinterviews als ons medium van betrokkenheid biedt het Customer Experience-team een platform waar we van jou kunnen horen, meer kunnen leren over jouw behoeften, een kampioen kunnen zijn van jouw stem, en een al sterke luistercultuur bij Esri kunnen blijven versterken. We verzamelen deze feedback, analyseren die en delen die met relevante belanghebbenden binnen het bedrijf om verbetering te stimuleren.<\/P><\/P>Onze eerste poging tot dit soort activiteit was slechts een paar weken geleden op de FedGIS Conference in Washington, DC. Het zag er zo uit<\/P>
<\/P><\/P>En dit...<\/P>
<\/P>TL;DR<\/STRONG> Jouw stem doet ertoe en is muziek in onze oren, de goede trillingen voor onze ossicles.<\/SPAN> Wanneer je dit jaar op DevSummit bent, kom dan met ons praten. Het Customer Experience-gebied zal recht in het midden van de Primrose Lobby<\/STRONG> worden ingericht en openstaan voor jouw deelname tijdens de volgende tijden:<\/P>Woensdag 11 maart van 7:30 uur 18:30 uur<\/STRONG><\/P>Donderdag 12 maart van 7:30 uur 16:00 uur<\/STRONG><\/P><\/BODY><\/HTML>