Een Locatiestrategie<\/STRONG><\/P>Welkom bij de 2020 Esri User Conference. Allereerst wil ik het Transit Sales Team voorstellen. Justin Kruizenga<\/A> is de Transit Account Executive, en ik ben Jay Hagen<\/A>, en ik ondersteun Justin als Solution Engineer. We maken deel uit van een breder Transportation Team en hebben de ondersteuning van Esri Professional and Training Services, onder anderen. <\/SPAN><\/P><\/P>Als onderdeel van ons virtuele conferentieaanbod wilden we u enkele bronnen bieden voor het ontwikkelen van een locatiestrategie bij uw openbaarvervoerbedrijf. Locatie is een belangrijk onderdeel van transitoperaties, en ArcGIS biedt oplossingen voor het aanpakken van locatie-uitdagingen. Enkele vragen die u mogelijk moet beantwoorden zijn:<\/SPAN><\/P>Waar zijn mijn bussen\/treinen op dit moment? Welke lopen achter op schema? Wat beïnvloedt de stiptheid?<\/SPAN><\/LI>Hoe kan ik gerichte outreach doen naar klanten en potentiële reizigers? <\/SPAN><\/LI>Waar zijn mijn bushaltes? Welke voorzieningen zijn er bij elke halte? Wat is de staat van die voorzieningen?Hoe stuur en coördineer ik mijn veldpersoneel aan? Niet alleen buschauffeurs, maar ook onderhoudsteams? <\/SPAN><\/LI>Hoe kan ik ervoor zorgen dat het agentschap voldoet aan FTA-vereisten voor toegankelijkheid, veiligheid en eerlijke dienstverlening? <\/SPAN><\/LI><\/UL><\/P>Een volledig ontwikkelde locatiestrategie biedt tools en applicaties aan de juiste gebruiker om deze en andere ruimtelijk georiënteerde vragen te beantwoorden. In deze blogpost geven we informatie over configureerbare oplossingaanbiedingen, klantvoorbeelden, whitepapers en informatie over het System of Engagement, dat de routekaart voor een locatiestrategie biedt. <\/SPAN><\/P><\/P>Oplossingen<\/STRONG><\/P>Transitoplossingen zijn configuraties van ArcGIS-technologie om te voldoen aan veelvoorkomende zakelijke behoeften in het openbaar vervoer. Een oplossing kan ook training en diensten omvatten om de technologie in uw organisatie te implementeren, waardoor een kant-en-klare oplossing ontstaat. Hier zijn enkele voorbeelden van oplossingen die door Esri worden aangeboden en door een transitbureau kunnen worden gebruikt. <\/SPAN><\/P><\/P>ArcGIS Solutions <\/EM><\/P>hier gevonden worden. Voor meer informatie over het System of Engagement, bekijk de video beschikbaar bij de "Smart Mobility-Transit" virtuele kiosk op de UC. <\/P><\/P>Het Transit Team hoopt dat u dit jaar geniet van de User Conference. We horen graag van u. Bezoek tijdens de UC de Transportation virtuele kiosk of neem direct contact op. U kunt ons bereiken via transit@esri.com. <\/P><\/P>Voor transit-gerelateerde sessies en evenementen op dit jaar zijn UC, bekijk deze flyer. <\/EM><\/P><\/BODY><\/HTML>
<\/P>
Als onderdeel van ons virtuele conferentieaanbod wilden we u enkele bronnen bieden voor het ontwikkelen van een locatiestrategie bij uw openbaarvervoerbedrijf. Locatie is een belangrijk onderdeel van transitoperaties, en ArcGIS biedt oplossingen voor het aanpakken van locatie-uitdagingen. Enkele vragen die u mogelijk moet beantwoorden zijn:<\/SPAN><\/P>Waar zijn mijn bussen\/treinen op dit moment? Welke lopen achter op schema? Wat beïnvloedt de stiptheid?<\/SPAN><\/LI>Hoe kan ik gerichte outreach doen naar klanten en potentiële reizigers? <\/SPAN><\/LI>Waar zijn mijn bushaltes? Welke voorzieningen zijn er bij elke halte? Wat is de staat van die voorzieningen?Hoe stuur en coördineer ik mijn veldpersoneel aan? Niet alleen buschauffeurs, maar ook onderhoudsteams? <\/SPAN><\/LI>Hoe kan ik ervoor zorgen dat het agentschap voldoet aan FTA-vereisten voor toegankelijkheid, veiligheid en eerlijke dienstverlening? <\/SPAN><\/LI><\/UL><\/P>Een volledig ontwikkelde locatiestrategie biedt tools en applicaties aan de juiste gebruiker om deze en andere ruimtelijk georiënteerde vragen te beantwoorden. In deze blogpost geven we informatie over configureerbare oplossingaanbiedingen, klantvoorbeelden, whitepapers en informatie over het System of Engagement, dat de routekaart voor een locatiestrategie biedt. <\/SPAN><\/P><\/P>Oplossingen<\/STRONG><\/P>Transitoplossingen zijn configuraties van ArcGIS-technologie om te voldoen aan veelvoorkomende zakelijke behoeften in het openbaar vervoer. Een oplossing kan ook training en diensten omvatten om de technologie in uw organisatie te implementeren, waardoor een kant-en-klare oplossing ontstaat. Hier zijn enkele voorbeelden van oplossingen die door Esri worden aangeboden en door een transitbureau kunnen worden gebruikt. <\/SPAN><\/P><\/P>ArcGIS Solutions <\/EM><\/P>
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.