Goedemorgen allemaal,
Ik moet de toeristische kaart die ik bijvoeg digitaliseren.
Het gaat om een kaart die bedoeld is voor fietstoeristen die de Valle di Campotto(FE) zullen verkennen, een station in het Parco del Delta del Po.
Mijn idee was om ArcGIS online te gebruiken door de routes en bezienswaardigheden aan te geven zodat een fietser met smartphone en GPS de voor hem meest geschikte route kan volgen.<\/P>
Voor de webapplicatie dacht ik aan degene die "cromato - twitter" heet, zodat een toerist de mogelijkheid heeft om te twitteren of afbeeldingen te geoloceren met een hashtag die aan de kaart zelf is gekoppeld. (bijv: #vallicampotto)<\/P>
<\/P>
Ik wilde vragen:
1) Is het ook mogelijk om Instagram te gebruiken? Dat wil zeggen, kan een toerist die een foto maakt met Instagram en deze tagt met een specifieke hashtag, deze op de kaart zien? <\/P>
2) Kan er controle worden uitgeoefend op wat er wordt gepost? Bijv: als er beledigende afbeeldingen of opmerkingen worden geplaatst, is het dan mogelijk om de marker en de bijbehorende tweet te verwijderen? <\/P>
<\/P>
3) Uitgaande van het feit dat mijn budget voor dit project gelijk is aan 0,00uro <\/STRONG>, komt er iets anders bij jullie op dat nuttig kan zijn voor een fietstoerist of natuurliefhebber? <\/P>
<\/P>
Dank u
Fijne dag
Paolo<\/P>