Hallo allemaal, ondersteunt ArcGIS Maps voor Power BI dynamische gegevensupdates? Ik weet dat locatiegegevens uit een Power BI-dataset kunnen worden weergegeven op een ArcGIS-kaart, maar als die dataset in realtime verandert, wordt de visualisatie dan automatisch bijgewerkt naarmate de realtime gegevens veranderen? <\/P>
<\/P>
Uiteindelijk wil ik een Power BI-dashboard hebben met ArcGIS Maps die realtime ArcGIS-gegevens verwerkt. Mijn begrip is dat deze mogelijkheid momenteel niet beschikbaar is, gebaseerd op correspondentie met Esri Support. Er zijn echter manieren om realtime gegevens in een dataset te pushen met behulp van de realtime datastreaming-ondersteuning van Power BI (bijv., Realtime streaming in Power BI - Power BI | Microsoft Docs<\/A>). Als ik ArcGIS-gegevens zou pushen naar een dataset die gekoppeld is aan ArcGIS Maps voor Power BI, zouden die dynamische gegevensupdates dan worden weergegeven in de visualisatie? <\/P><\/BODY><\/HTML>
Hello Michael,
ArcGIS for PowerBI does not currently update the map in real time. It will display a snapshot of the data as it was during the configuration of the application. Even those that have push to update set up would not be reflected within the visual.
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.