Ik ervaar vreemd gedrag met de parcel fabric wanneer ik een verkaveling maak. Ik heb een andere thread geplaatst hier<\/A> waarin wordt getoond dat de grens van de verkaveling beschadigd raakt na het gebruik van de grens om de kavels te construeren met de "Construct From Parent" methode. Nu zie ik dat tax parcel lijnen rondspringen nadat ik een nieuw perceel heb toegevoegd ter voorbereiding op het maken van een remainder parcel.<\/P><\/P>Ik ben er zeker van dat deze problemen voortkomen uit fouten in het join-proces. Het proces dat ik gebruik is hetzelfde als beschreven in de workflow - 1 - maak de verkavelingsgrens, 2- Gebruik Construct From Parent op de subgrens om de kavels te bouwen, 3- Dupliceer de kavels naar tax parcels.<\/P><\/P>Na het voltooien van de verkaveling, als ik een groot perceel selecteer dat meerdere kleinere kavels heeft die één van zijn kavelgrenzen delen en "Rejoin" selecteer, toont het alle join-links met de omliggende kavels. Als ik het tax parcel selecteer dat is gemaakt van hetzelfde perceel met behulp van de duplicate-methode en "Rejoin" selecteer voor het tax parcel, zijn er geen join-links behalve bij de hoeken van het perceel, alle join-links met aangrenzende tax parcels zijn verdwenen.<\/P><\/P>Mis ik een stap? Moet ik dupliceren als unjoined en dan elk tax parcel afzonderlijk joinen (wat contraproductief lijkt)?<\/P><\/P>Ik waardeer alle input.<\/P><\/P>Dank,<\/P>Jeff WardSummit County GIS<\/BODY><\/HTML>
<\/P>
Ik ben er zeker van dat deze problemen voortkomen uit fouten in het join-proces. Het proces dat ik gebruik is hetzelfde als beschreven in de workflow - 1 - maak de verkavelingsgrens, 2- Gebruik Construct From Parent op de subgrens om de kavels te bouwen, 3- Dupliceer de kavels naar tax parcels.<\/P>
Na het voltooien van de verkaveling, als ik een groot perceel selecteer dat meerdere kleinere kavels heeft die één van zijn kavelgrenzen delen en "Rejoin" selecteer, toont het alle join-links met de omliggende kavels. Als ik het tax parcel selecteer dat is gemaakt van hetzelfde perceel met behulp van de duplicate-methode en "Rejoin" selecteer voor het tax parcel, zijn er geen join-links behalve bij de hoeken van het perceel, alle join-links met aangrenzende tax parcels zijn verdwenen.<\/P>
Mis ik een stap? Moet ik dupliceren als unjoined en dan elk tax parcel afzonderlijk joinen (wat contraproductief lijkt)?<\/P>
Ik waardeer alle input.<\/P>
Dank,
Jeff Ward
Summit County GIS
I did submit this as a support incident and the resolution was the following:
The bug mentioned was BUG-000082175 which doesn't seem to be getting much attention.
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.