Let op dat ditzelfde probleem / dezezelfde vraag ook is geplaatst in de GitHub-repository als #687
Ik probeer te beginnen met het kunnen gebruiken van een tiled map service die andere detailniveaus heeft dan het ArcGIS Online Schema en ik loop tegen problemen aan die ik niet helemaal kan doorgronden.
Ik heb een tiled map service die hetzelfde schema deelt als een ArcGIS Online-service, behalve dat de schalen bij de verschillende LoD's anders zijn.
Ik heb de resoluties in TileMapLayer.js bijgewerkt om de resoluties van deze map service weer te geven en hoewel het aanvankelijk lijkt te werken wanneer je in- en uitzoomt, verandert de geografie. Daarmee bedoel ik dat je bijvoorbeeld in kunt zoomen op Frankrijk en zodra de schaal van de kaart verandert, je plotseling naar Australië kijkt - of erger nog, de app vraagt om tegels die niet bestaan (404-fouten)......tegels lijken ook verkeerd gerangschikt te zijn (dus een tegel voor Australië kan naast een tegel van ergens anders worden geplaatst waardoor de kaart eruitziet als wartaal)
Mis ik iets specifieks? Kan iemand tips geven?
Bedankt, Tony
Trouwens, de reden dat we dit willen doen is dat we een bedrijfsstandaard hebben voor LoD's waar al onze leaflet-apps op worden geschreven en dus is het verliezen van de mogelijkheid om AGOL-services te gebruiken op dit moment geen groot probleem. Uiteindelijk zou ik graag zien of we een update kunnen maken voor TileMapLayer.js die dynamisch de benodigde resoluties opbouwt vanuit de metadata van de service elke keer dat er een nieuwe laag wordt gemaakt/toegevoegd - zou dit over het algemeen nuttig zijn?