<\/HEAD>
Hallo iedereen,<\/P>
<\/P>
Ik werk momenteel met miljoenen punten (die temperatuur en stijfheid van wegen tonen). Mijn kantoor wil deze een offset geven ten opzichte van de daadwerkelijke weg, zodat je alle data tegelijkertijd kunt zien. Voorbeeld: Eén dataset met een offset van 10ft, de volgende met een offset van 20ft, enzovoort. Het probleem is dat dit point data is, en dat betekent dat het geen referentie heeft voor hoe het moet worden verschoven. Mijn collega heeft momenteel elk individueel symbool in elke dataset verschoven. Dit resulteert in een schuine lijn in de data zoals dit:<\/P>
<\/P>
Data 3-------------------------------------------------------------<\/P>
Data 2--------------------------------------------------------------------<\/P>
& nbsp;& nbsp;& nbsp;& nbsp;& nbsp;& nbsp;& nbsp;& nbsp;& nbsp;& nbsp;& nbsp;& nbsp;& nbsp;& nbsp;& nbsp;& nbsp;& nbsp;& nbsp;& nbsp;& nbsp;& nbsp;& nbsp;& nbsp;& nbsp;& nbsp;& nbsp;& nbsp;& nbsp;& nbsp;& nbsp;& nbsp;& nbsp;& nbsp;& nbsp;& nbsp;& nbsp;& nbsp;& nbsp;& nbsp;& nbsp;& nbsp;& nbsp;& nb sp;
Data 1---------------------------------------------------------------------------<\/P>
&nb sp;
Road-------------------------------------------------------------------------------------<\/P>
&nb sp;
Other Data 1---------------------------------------------------------------------------------<\/P>
&nb sp;
Other Data 2---------------------------------------------------------------------------------------<\/P>
&nb sp;
Other Data 3----------------------------------------------------------------------------------------------<\/P>
<\/P>
Alle data zou op dezelfde plek moeten beginnen (relatief ten opzichte van de "road" laag). Hoe kunnen we dit bereiken?<\/P><\/BODY><\/HTML>