Ik werk aan een oplossing om om te gaan met kaart/feature services die niet laden op een kaart. Soms heeft ArcGIS for Server haperingen. Ik wilde ook dat een laadscherm verdwijnt nadat de lagen zijn geladen. Ik heb een CodePen demo met mijn oplossing. Ik ben op zoek naar feedback (positief en negatief).<\/P>
<\/P>
Ik heb een eigenschap toegevoegd, isLoaded<\/STRONG>, die een boolean opslaat of de laag is geladen of niet. Deze is aanvankelijk false, en tijdens het "load<\/STRONG>"-evenement wordt deze veranderd naar true. Tijdens het "requesterror<\/STRONG>"-evenement wordt deze weer op false gezet.<\/P>
<\/P>
Vervolgens heb ik een intervaltimer die controleert of de isLoaded<\/STRONG>-eigenschap voor alle lagen true is. Als dat zo is, wordt het laadscherm verwijderd.<\/P>
<\/P>
Tijdens het "requesterror<\/STRONG>"-evenement voeg ik wat html toe aan een verborgen element (modal) dat een foutmelding opslaat. Dit element wordt dan weergegeven. Bij het sluiten van de modal wordt het laadscherm verwijderd.<\/P>