Groeten allemaal. Ik probeer een Google Sheet toe te voegen aan ArcGIS Online via de optie 'Item toevoegen vanuit cloudopslag' zoals beschreven in https:\/\/support.esri.com\/en\/technical-article\/000022290<\/A>. Het werkt vrij goed, behalve dat ik de bestanden op de gedeelde organisatorische Google Drive niet kan zien. Daar staat de Google Sheet die ik in AGOL wil importeren. Een collega beheert dat sheet, dus ik kan het niet verplaatsen naar mijn persoonlijke Google Drive (waar AGOL blijkbaar geen probleem mee heeft om het te zien). De enige bestanden die verschijnen via de optie 'item toevoegen vanuit cloudopslag' zijn die onder het label 'met mij gedeeld' - wat een zeer kleine subset is van de gedeelde Google Drive - niet alle bestanden op de gedeelde drive. Ik heb de collega gevraagd het bestand opnieuw met mij te delen, en dat heeft ze gedaan, maar het verschijnt nog steeds niet onder 'met mij gedeeld' in Google of in het ArcGIS Online dialoogvenster. Suggesties? Ik heb ook geprobeerd dit Google Sheet als snelkoppeling toe te voegen in mijn Google Drive, maar dat werkte ook niet.<\/P><\/BODY><\/HTML>
Hi, I opened a ticket for a similar issue a couple weeks ago and yes, it turned out that data in a Shared Drive cannot sync with AGOL. We had to move it back out of the shared drive to re-create the feature service (unfortunately the original connection was corrupted when moved to the SD). Hope that helps.
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.