<\/HEAD>
Ik moet één enkele shapefile maken met bijbehorende attribuutwaarden die de kleur van de vulling definiëren en in de loop van de tijd veranderen. Ik heb een CSV-tabel met datums en waarden (dit zijn Chlorofyl maandelijkse gemiddelde waarden). Ik wil een kleur koppelen aan elke Chlo-waarde en laten zien hoe de waterkwaliteit van de baai elke maand verandert door de kleur van de shp automatisch te laten veranderen met de tijdschuifregelaar.<\/P>
<\/P>
Ik heb de baai shapefile gemaakt met een cirkelbuffer op basis van de XY-coördinaten van het middelpunt van de cirkel. Aan de attributentabel van de cirkel heb ik de velden datum en waarden toegevoegd, en de tabel bewerkt door waarden te kopiëren en plakken vanuit een CSV-tabel. Ik heb de laag geëxporteerd als een onafhankelijk gegevensframe en toegevoegd aan een nieuw project. In het nieuwe project verschijnen de vormpositie en attributentabel correct. Ik definieer categorieën voor de symbologie, met unieke waarden gekoppeld aan kleuren. Tijd is ingeschakeld, en wanneer ik de tijdschuifregelaar gebruik, worden de nieuwe regels van de tabel (met verschillende Chlo-waarden info) achtereenvolgens toegevoegd, maar de kleur verandert niet. De kleur blijft altijd die welke is gekoppeld aan de eerste waarde van de tabel. Het is alsof de tijdschuifregelaar die eerste kleur niet kan verwijderen en die eerste kleur alle andere kleuren eronder verbergt.<\/P>
<\/P>
Wanneer ik handmatig de eerste rij van de tabel verwijder, verschijnt er mooi een andere kleur gekoppeld aan een andere Chlo-waarde, maar de tijdschuifregelaar doet dat niet automatisch.<\/P>
<\/P>
Wat moet ik doen? Ik vraag me af of het gegevensframe wat verborgen verkeerde info\/gebouwde structuur bevat. In dat geval denk ik dat ik het hele proces beter opnieuw kan starten.<\/P>
<\/P>
Laat me alsjeblieft weten hoe ik dat moet doen! Hartelijk dank bij voorbaat, Andrea<\/P><\/BODY><\/HTML>