<\/HEAD>
Mijn werk betreft 'Garbag collection routing system in Saputara Hill Station'. Daarin heb ik een Network Data-set voorbereid en een Vehicle Routing Problem gecreëerd. In mijn geval heb ik 15 bin locaties geladen voor afvalinzameling met 1 eenheid capaciteit als order, twee depotlocaties als parkeerplaats en disposal_site en een route toegevoegd van 'parking' depot naar 'disposal_site' depot met 1 eenheid capaciteit (omdat in Saputara; tractor gebruikt voor bin collectie één bin tegelijk kan meenemen). <\/SPAN><\/SPAN>
Het oplossen van het netwerk toont het pad van punt 1. (parking) 192 punt 2. (een van de vijftien bins) 192 punt 3. (disposal site). Dit geeft aan dat de tractor beweegt van punt 1 (parking) naar punt 2 (bin locatie), waarbij hij één bin (van vijftien bins) naar punt 3 (Disposal_site) vervoert. Daarna wil ik de lege bin van disposal site terugbrengen naar de ophaallocatie van de bin (punt 2) en vervolgens vanaf die locatie de route vernieuwen zodat de tractor een andere bin vindt om op te halen en hetzelfde proces uitvoert totdat de vijftiende bin geleegd is.<\/SPAN><\/P> Kortom, ik weet hoe ik analyse moet doen voor A (parking) naar B (bin 1), B (bin 1) naar C (disposal site), maar mijn onderwerp vereist analyse voor A (parking) naar B (bin 1), B (bin 1) naar C(disposal site) en dan C(disposal site) naar B(bin 1) en vervolgens de rit vernieuwen vanaf punt B (bin 1). Hoe is dit mogelijk? <\/STRONG>
<\/SPAN><\/P><\/BODY><\/HTML>