Dus, ik weet soms echt niet wat ik doe. Ik hoop dat dit een eenvoudige vraag is. Ik heb een tegelkaartservice die ik naar de cloud heb gepubliceerd in https://community.esri.com/community/gis/web-gis/arcgisonline?sr=search&searchId=8d391d6f-63e6-4084-9d28-153bf05f8834&searchIndex=0 van een jpg die gegeorefereerd is. Ik wil dit in Leaflet laten zien, maar ik weet niet precies hoe ik dit moet doen (het doel is dat ik er daarna wat punten aan wil toevoegen die popup-informatie zullen hebben, enzovoort - ik wil gewoon de afbeelding als de "basemap").
Ik plaatste een leaflet-vraag een paar maanden geleden waarbij John Gravois0c mij hielp, hier: Hoe maak je een aangepaste basemap met willekeurige locatie . Hij plaatste een geweldig voorbeeld dat me liet zien hoe je een losse afbeelding aan een kaart toevoegt zonder dat deze gegeorefereerd is met deze code: JS Bin - Collaborative JavaScript Debugging (die ik de hele tijd gebruik!).
Hoe dan ook, wat is een eenvoudige manier om een snel leaflet-voorbeeld te maken dat mijn tegelservice als de "basemap" toont? Of is dit niet mogelijk?
Alvast bedankt!