Ik werk voor de lokale county Assessor in South Carolina en ben de functionaliteit en bruikbaarheid van het gebruik van de parcel fabric voor ons kantoor aan het onderzoeken. Ik heb een selecte groep percelen die ik met succes eenmaal heb gemigreerd naar een gele fabric en heb enkele basisbewerkingsworkflows kunnen opzetten, maar de tweede keer (migreren) richt ik me meer op de LGIM en probeer ik de functionaliteit ervan te benutten. <\/P>
<\/P>
Mijn probleem doet zich voor bij het gebruik van de eenvoudige gegevenslader om de testpercelen te importeren naar de vooraf gedefinieerde attributen van de lagen die zijn geëxtraheerd uit het Tax Parcel Editing Map-laagpakket. De verwijzing is naar de download op Tax Parcel Editing | ArcGIS for Local Government<\/A> en eenmaal uitgepakt is het TaxParcelEditingLG>Application>Migration Tools>2012-07-06_LandRecords Staging10.1.lpk. Wanneer ik de eenvoudige gegevenslader gebruik om mijn bronpercelen in het schema te laden, worden de attributen altijd overgedragen, maar komt de geometrie elke keer leeg terug.<\/P><\/P>Mijn vraag is, doe ik iets verkeerd? Moet ik in een andere werkruimte zijn of zo? Alvast bedankt.<\/P><\/BODY><\/HTML>
Mijn vraag is, doe ik iets verkeerd? Moet ik in een andere werkruimte zijn of zo? Alvast bedankt.<\/P><\/BODY><\/HTML>
Hi Matthew,
Are you unpackaging the LPK file to the same coordinate system your data is in?
Hey Jake, that did the trick. Thanks!
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.