<\/HEAD>
Mijn werk betreft 'Garbag collection routing system in Saputara Hill Station'. Daarbij heb ik een netwerkdataset voorbereid en het Vehicle Routing Problem gecreëerd. In mijn geval heb ik 15 baklocaties geladen voor afvalinzameling met 1 eenheid capaciteit als order, twee depotlocaties als parkeerplaats en disposal_site, en een route toegevoegd van het 'parking' depot naar het 'disposal_site' depot met 1 eenheid capaciteit (omdat in Saputara; tractor gebruikt voor bakinzameling één bak tegelijk kan meenemen). <\/SPAN><\/SPAN>
Het oplossen van het netwerk toont het pad van punt 1. (parking) 192; punt 2. (een van de vijftien bakken) 192; punt 3. (disposal site). Dit geeft aan dat de tractor beweegt van punt 1 (parking) naar punt 2 (baklocatie), waarbij hij één bak (van de vijftien bakken) naar punt 3 (Disposal_site) vervoert. Daarna wil ik de lege bak van disposal site terugbrengen naar de baklocatie (punt 2) en vervolgens vanaf die locatie de route vernieuwen zodat de tractor een andere bak vindt om op te halen en hetzelfde proces uitvoert totdat de vijftiende bak geleegd is. Kortom, ik weet hoe ik analyse moet doen voor A (parking) naar B (bak 1), B (bak 1) naar C (disposal site), maar mijn onderwerp vereist analyse voor A (parking) naar B (bak 1), B (bak 1) naar C(disposal site) en dan C(disposal site) naar B(bak 1) en daarna de rit vernieuwen vanaf punt B (bak 1). Hoe is dit mogelijk te doen? <\/SPAN><\/P><\/BODY><\/HTML>