Dit zou heel eenvoudig moeten zijn en ik mis het waarschijnlijk gewoon.<\/P>
Ik heb de summarize spatial data Tutorial gevolgd die hier te vinden is:<\/P>
https:\/\/developers.arcgis.com\/labs\/arcgisonline\/summarize-spatial-data<\/A>\<\/P>en ik kan het nog steeds niet uitvinden.<\/P><\/P>Ik heb twee lagen, één toont elke credit union in Florida en de andere is de ESRI 2018 USA Population Density (Zie Screenshot 1).<\/P><\/P>Ik wil een totaal aantal Credit Unions per Zipcode krijgen (en uiteindelijk de bevolking per credit union per Zipcode: Population\/Number of Credit Unions).<\/P><\/P>Wanneer ik ga naar "Analysis>Summarize Data>Aggregate Points" en mijn credit unions-laag selecteer in de eerste dropdown, zou ik verwachten (volgens de hierboven genoemde tutorial) dat ik dan de 2018 USA Population Density-laag kies in de dropdown "Choose the Polygon Layer". Maar er verschijnt niets (zie Screenshot2).<\/SPAN><\/P><\/P>Hoe selecteer ik de postcodes?<\/SPAN><\/P><\/BODY><\/HTML>
en ik kan het nog steeds niet uitvinden.<\/P>
<\/P>
Ik heb twee lagen, één toont elke credit union in Florida en de andere is de ESRI 2018 USA Population Density (Zie Screenshot 1).<\/P>
Ik wil een totaal aantal Credit Unions per Zipcode krijgen (en uiteindelijk de bevolking per credit union per Zipcode: Population\/Number of Credit Unions).<\/P>
Wanneer ik ga naar "Analysis>Summarize Data>Aggregate Points" en mijn credit unions-laag selecteer in de eerste dropdown, zou ik verwachten (volgens de hierboven genoemde tutorial) dat ik dan de 2018 USA Population Density-laag kies in de dropdown "Choose the Polygon Layer". Maar er verschijnt niets (zie Screenshot2).<\/SPAN><\/P><\/P>Hoe selecteer ik de postcodes?<\/SPAN><\/P><\/BODY><\/HTML>
Hi Jeffrey, USA Population Density is a map image layer, which means you cannot perform vector-based analysis on it. You could use the 2017 U.S. ZIP Code Boundaries feature layer instead.
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.