<\/HEAD>
Gegevens samenvoegen026;.<\/P>
Veldnamen die overeenkomen met gereserveerde woorden mogen niet worden gebruikt in databaseschema's en kunnen ervoor zorgen dat de join mislukt. De volgende velden komen overeen met gereserveerde woorden; - [Value] van <VAT_Reclass_BTEC2> - [Count] van <VAT_Reclass_BTEC2> Het aantal overeenkomende records voor de join: - 824 van 824 records kwamen overeen door [OBJECTID] van <VAT_Reclass_BTEC2> te koppelen aan [ID] van <Elevation.csv>. Overeenkomende records kunnen mogelijk niet verschijnen in de tabelweergave vanwege validatiefouten bij de join.<\/P>
<\/P>
Ik heb een DEM gemaakt (van UAS fotogrammetrie las) en daarna heb ik het opnieuw geclassificeerd, en daarna heb ik "Zonal Statistics as a Table" berekend, en daarna een attribuuttabel aan de DEM toegevoegd met <\/SPAN> "Data Management Tool--><\/SPAN>Raster--><\/SPAN>Raster Properties--><\/SPAN>Build Raster Attribute Table". En ik wil deze nieuwe attribuuttabel gebruiken --> "Join..." met de "Zonal Statistics as a Table". Ik heb ook een CSV-bestand gemaakt, maar dat heeft me nog niet geholpen, hoewel ik minder vat reserved word problemen had. <\/SPAN><\/P><\/BODY><\/HTML>