Excuses als deze vraag elders al beantwoord is:<\/P>
<\/P>
Ik probeer GTFS-gegevens te combineren met het straatnetwerk van StreetMap Premium, waarbij ik de voorbeeldcode implementeer die hier te vinden is: https:\/\/pro.arcgis.com\/en\/pro-app\/tool-reference\/conversion\/connect-network-dataset-transit-sources-to-streets.htm<\/A> (met de juiste aanpassingen voor de lokale mappen en waarbij het Straatnetwerk wordt ingesteld als het North America Streets-netwerk van StreetMap Premium).<\/P><\/P>De fout die ik tegenkom is deze: arcgisscripting.ExecuteError: ERROR 004411: Export van de vectorgegevens is geweigerd. ERROR 000260: Kopiëren mislukt. Dit is specifiek voor deze regel: arcpy.management.Copy(streets_orig, streets).<\/P>Het lijkt erop dat het niet mogelijk is om het StreetMap-straatnetwerk te kopiëren of te projecteren. Is er een oplossing om het gebruik van StreetMap Premium-straatnetwerken met GTFS-gegevens mogelijk te maken?<\/P><\/P>Dank u!<\/P><\/DIV><\/BODY><\/HTML>
De fout die ik tegenkom is deze: arcgisscripting.ExecuteError: ERROR 004411: Export van de vectorgegevens is geweigerd. ERROR 000260: Kopiëren mislukt. Dit is specifiek voor deze regel: arcpy.management.Copy(streets_orig, streets).<\/P>
Het lijkt erop dat het niet mogelijk is om het StreetMap-straatnetwerk te kopiëren of te projecteren. Is er een oplossing om het gebruik van StreetMap Premium-straatnetwerken met GTFS-gegevens mogelijk te maken?<\/P>
Dank u!<\/P><\/DIV><\/BODY><\/HTML>
My guess is you have the non-editable, licensed version of Streetmap Premium, so you aren't allowed to copy the data. You should check with your Esri representative about licensing the editable version: Streetmap Premium Custom Roads. I'm not sure how the cost compares to the non-editable version of the product, but your Esri rep will know.
Thank you, that's really helpful.
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.