Weet niet zeker of iemand anders ook het type is dat "reads ahead" doet. Ik was iets aan het bekijken dat een ESRI-medewerker aan de databasekant, die ik ken, heeft verstuurd over de opwinding rond branch versioning. Het is waar dat het enkele geweldige mogelijkheden opent en ik zie potentiële kansen bij het gebruik ervan. Je kunt er alles over lezen in deze 2 artikelen:<\/P>
<\/P>
Introductie tot Branch Versioning<\/A><\/P>De Voorbereiding<\/A><\/P><\/P>Op mijn gebruikelijke manier is het niet genoeg om alleen de hoogtepunten te zien; ik moest onder de motorkap kijken. Daar vind je enkele zeer interessante valkuilen aan de Oracle-kant. Het onvermogen om gecomprimeerde tabellen te gebruiken is waarschijnlijk niet ideaal voor sommige van je DBA's, maar nog steeds acceptabel. Het onvermogen om Oracle's native geometry type te gebruiken is wat voor bezorgdheid zal zorgen. Als je net als wij bent, hebben we een reeks andere systemen die niet door ESRI worden aangedreven en die het native SDO_GEOMETRY gebruiken. Hoewel het geen showstopper is en je alles in ST_GEOM zou kunnen draaien en later kunt converteren zodra je klaar bent om gestandaardiseerde dataformaten binnen de organisatie te verspreiden, kan het interessant worden als je Roads & Highways gebruikt en al geschaald bent in productie met SDO_GEOM.<\/P><\/P>Ik weet niet of R&H uiteindelijk branch versioning zal gaan gebruiken.<\/P>Ik weet niet of ESRI van plan is om branch versioning uiteindelijk te laten werken met SDO_GEOM.<\/P>Ik kan zeggen dat het iets is om op de radar te houden en het kan beslissingen beïnvloeden die je maakt voor R&H in de toekomst, vooral zodra je besluit over te stappen naar Pro, wat lijkt op het ideale moment om jezelf zo goed mogelijk voor te bereiden op dit soort langetermijnmogelijkheden.<\/P><\/P>Hier is het artikel dat je wilt bekijken als je onder de motorkap wilt kijken:<\/P>Registreer Data als Versioned<\/A><\/P><\/BODY><\/HTML>
Op mijn gebruikelijke manier is het niet genoeg om alleen de hoogtepunten te zien; ik moest onder de motorkap kijken. Daar vind je enkele zeer interessante valkuilen aan de Oracle-kant. Het onvermogen om gecomprimeerde tabellen te gebruiken is waarschijnlijk niet ideaal voor sommige van je DBA's, maar nog steeds acceptabel. Het onvermogen om Oracle's native geometry type te gebruiken is wat voor bezorgdheid zal zorgen. Als je net als wij bent, hebben we een reeks andere systemen die niet door ESRI worden aangedreven en die het native SDO_GEOMETRY gebruiken. Hoewel het geen showstopper is en je alles in ST_GEOM zou kunnen draaien en later kunt converteren zodra je klaar bent om gestandaardiseerde dataformaten binnen de organisatie te verspreiden, kan het interessant worden als je Roads & Highways gebruikt en al geschaald bent in productie met SDO_GEOM.<\/P>
Ik weet niet of R&H uiteindelijk branch versioning zal gaan gebruiken.<\/P>
Ik weet niet of ESRI van plan is om branch versioning uiteindelijk te laten werken met SDO_GEOM.<\/P>
Ik kan zeggen dat het iets is om op de radar te houden en het kan beslissingen beïnvloeden die je maakt voor R&H in de toekomst, vooral zodra je besluit over te stappen naar Pro, wat lijkt op het ideale moment om jezelf zo goed mogelijk voor te bereiden op dit soort langetermijnmogelijkheden.<\/P>
Hier is het artikel dat je wilt bekijken als je onder de motorkap wilt kijken:<\/P>
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.