<\/HEAD>
Heeft hier iemand ervaring met het uitvoeren van een tool of script om een huidige zoneringslaag te maken van polygonen van historische zoneringsgegevens? Met andere woorden, ik heb momenteel een laag met zoneringspolygonen (veel daarvan overlappen en zijn niet langer relevant omdat gebieden keer op keer opnieuw zijn zonergegeven) en wat ik uiteindelijk nodig heb is een laag met alleen het meest actuele zoneringstype voor een bepaald gebied. In mijn gedachten had ik een soort tool bedacht om de datum van een zoneringspoly te controleren, die meest recente poly uit de bestaande zoneringspoly-laag te knippen, en deze vervolgens terug toe te voegen aan de huidige zoneringslaag om dat gat te vullen, waardoor de zoneringslaag voor dat ene gebied wordt bijgewerkt (dit doe ik momenteel handmatig). Ik dacht dat als je dit steeds opnieuw zou kunnen herhalen, het de laag zou creëren die ik nodig heb, maar ik kan niet uitvinden hoe ik het gedaan krijg. <\/P>
<\/P>
Ook is dit mijn eerste bericht (van wat waarschijnlijk vele zullen zijn) en ik waardeer alle adviezen of suggesties zeer!<\/P><\/BODY><\/HTML>