Hallo daar,<\/P>
Ik heb geen vermelding van ruimtelijke referentie gevonden in het helpbestand<\/A> voor geassocieerde features, maar ik merkte op dat men lagen kan associëren met de parcel fabric die in een andere<\/SPAN> projectie dan de fabric. Zijn er overwegingen die gemaakt moeten worden wat betreft de ruimtelijke referentie van geassocieerde features? Moeten ze dezelfde GCS delen als de fabric om ervoor te zorgen dat feature adjustments correct werken? Bijvoorbeeld, kan ik een laag associëren die NAD83 als zijn GCS heeft met een fabric die NAD83 HARN gebruikt? Zou ik de geassocieerde feature class eerst moeten transformeren?<\/P>Bedankt,<\/P>Mike Z<\/P><\/BODY><\/HTML>
After a little testing I found that a feature adjustment cannot be performed on a feature class that uses a different datum than the fabric. The tool will allow you to add it as an associated layer, but it will throw up an error message when you try to adjust.
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.