<\/HEAD>
Ik beheer perceelgegevens (ArcMap 10.6) in een parcel fabric die het Local Government Information Model gebruikt. Onze wijzigingen in perceelgegevens worden gestuurd door documenten die zijn geregistreerd bij onze County Auditor. Elk document wordt gevolgd met een "Auditor File Number" of AFN.<\/P>
<\/P>
Ik zou graag een veld willen toevoegen<\/STRONG> aan de standaard Parcel Fabric Plans-tabel<\/STRONG> dat vervolgens een perceelattribuut vult<\/STRONG> voor nieuwe percelen die aan een plan zijn gekoppeld; namelijk, een veld voor het AFN. Dit attribuut zou "inherited" worden door subdivisies, belastingpercelen en kavels die ik maak en die aan een plan zijn gekoppeld. Dit zou op dezelfde manier werken als de standaardvelden Accuracy<\/EM> (heeft domein met gecodeerde waarden) of LegalDate<\/EM> (niet-gecodeerd) die handmatig in een plan worden ingevoerd en vervolgens van het plan worden geërfd in de respectieve attributen van elk perceel. <\/SPAN><\/P><\/P>Ik heb een nieuw veld toegevoegd aan de Plans-tabel binnen mijn Parcel Fabric (onderaan weergegeven) waar ik het AFN wil invoeren.<\/P><\/P>
<\/P><\/P>Dit veld bestaat in mijn perceelschema. Ik heb exact hetzelfde veldnaam en parameters toegevoegd aan mijn Plans-tabel. Maar ik heb nog niet uitgezocht hoe of zelfs of<\/STRONG><\/EM> ik dit veld erfelijk kan maken vanuit de Plans-tabel zonder<\/STRONG> gebruik te maken van een join, script, of de attribute assistant add-in (ik geef de voorkeur aan een oplossing die hetzelfde is als de geërfde waarde van Accuracy of LegalDate).<\/P><\/P>Is er een manier om dit te bereiken?<\/P>Als je een vergelijkbaar probleem hebt gehad, hoor ik graag over eventuele oplossingen die je hebt geïmplementeerd.<\/P><\/BODY><\/HTML>