<\/HEAD>
Ik probeer het model van de stof te begrijpen met betrekking tot "waar" dingen geplaatst moeten worden (m.b.t. PLSS-grenzen).<\/P>
<\/P>
Kort gezegd probeer ik te achterhalen waarom er 5 perceeltypes zijn (1,2,3,4,12) voor het kadastrale referentiegedeelte, terwijl ik er maar vier in gebruik kan vinden (township, first div, second div, special survey).<\/P>
<\/P>
Hoewel ik weet dat in sommige rechtsgebieden derde divisies erkend worden onder de quarter-quarter, dacht ik aanvankelijk dat dat het onderscheid was en de reden voor de 5 types, hoewel dat misschien wijst op een "verwarring" in naamgeving (d.w.z. "Sections"=2 zouden first divs zijn, "Quarter Sections" type=3 zouden second divs zijn, en (als verkeerd genoemd) "Second Divisions" eigenlijk de derde divs zouden zijn). Maar dat lijkt niet het geval te zijn, het lijkt er eerder op dat type=3 niet wordt gebruikt.<\/P>
<\/P>
Conceptueel geef ik de voorkeur aan de naam "Second Divisions" van type=12 (omdat niet elke 2nd div een quarter section is) en hedendaagse tools (zoals publicatiescripts) lijken type=12 te gebruiken in plaats van type=3. Ik vraag me gewoon af wat de "geschiedenis" van type=3 is, en of het tegenwoordig overhaupt<\/EM> een doel heeft?<\/P><\/BODY><\/HTML>