<\/HEAD>
We werken nu al een paar jaar in de parcel fabric. We gebruiken versioning en hebben 6 editors die parcel onderhoud doen. Ik ben een van de 6, maar ik controleer ook de fabric op dingen zoals ontbrekende start-\/einddata, bouwpolygons die in de fabric zijn achtergebleven... zulke dingen.<\/P>
De laatste tijd, zelfs nadat een versie is gepost en<\/SPAN> verwijderd, wanneer er polygons zijn die verwijderd moeten worden en ik probeer dat te doen, krijg ik een foutmelding dat het parcel is vergrendeld, maar dit gebeurt niet bij alle polygons. Ik heb sommige kunnen verwijderen. Deze versies zijn minstens een week, zo niet een maand geleden gepost & verwijderd. Op dit moment heb ik ongeveer 60 polygons die verwijderd moeten worden. Om ze uit de actieve parcel fabric te houden kan ik ze historisch maken. Ik kan ook hun attributen bewerken, maar ik kan ze niet opnieuw samenvoegen noch verwijderen.<\/P>Weet iemand waarom dat zou zijn? Ik begreep dat zodra een versie is gepost, die parcel locks zouden moeten verdwijnen. (Is dat nog steeds waar als de versie niet meteen is verwijderd?)<\/P>Ook geloof ik dat sommige editors hun versie posten, deze vasthouden en pas een paar dagen later verwijderen. Kan er enige interferentie zijn met het posten van een versie maar deze nog een paar dagen in de version manager houden?<\/P>Ik ken één editor die, toen ze haar parcels niet kon verwijderen, een nieuwe versie maakte met dezelfde originele versienaam, reconcilede en postte, daarna die versie verwijderde en een nieuwe startte maar nog steeds haar parcel(s) niet kon verwijderen - nu onderdeel van de 60.<\/P>Ik ben perplex! Ik hoop dat iemand een idee heeft waar ik naar kan zoeken om uit te vinden waarom dit gebeurt.<\/P><\/BODY><\/HTML>