Er is een eenvoudig kromme segment in een landmeetkundige kaart die ik graag in gis wil cogo'en. Ik weet niet hoe ik de 3 gegeven gegevens moet interpreteren en invoeren in cogo. Dit is hoe ik de 3 gegevens interpreteer:<\/P>
<\/A><\/P>Kan iemand deze 3 gegevens interpreteren en mij adviseren hoe ik het kromme segment "L" kan digitaliseren? <\/P>Ken<\/P><\/BODY><\/HTML>
Kan iemand deze 3 gegevens interpreteren en mij adviseren hoe ik het kromme segment "L" kan digitaliseren? <\/P>
Ken<\/P><\/BODY><\/HTML>
After querying my friend, Preston Denney, Churchill county, nevada, gis analyst, I can answer this question. Use the cogo traverse wizard to create a straight segment before the curve segment - select tangent curve: for the first box Angle = 3-50-20 for the box to the right Radius= 9950' check right or left [the add button should be active, allowing you to proceed
Thanks to Preston
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.