<\/HEAD>
Het bouwen van parcels in fabric is iets wat ik het afgelopen jaar heb geprobeerd te begrijpen. Hoewel ik mezelf redelijk zelfverzekerd acht in mijn vermogen om parcels direct in fabric te migreren en te bouwen, zijn er processen die ik niet volledig kan doorgronden bij het direct bouwen in fabric. Ik heb veel werk vanaf nul gedaan, waarbij ik kavels en parcels bouwde met behulp van controlepunten. Parcels buiten onze stadsgrenzen zijn vrij eenvoudig te construeren, aangezien ze gewoon verdelingen zijn van een sectie (bijv. W 1\/2 van NE kwart). Of, als de sectie volledig ontwikkeld is met grote subdivisions die geregistreerde kaarten hebben.<\/P>
<\/P>
Hier zijn enkele vragen die ik heb over het bouwen vanaf nul in de fabric:<\/P>
- Is het verstandig om kwartsecties op te delen in kleinere secties (alioquots)? Ik heb het gevoel dat dit je werk op een heel specifieke plek richt door je iets te geven om aan te koppelen. Ook het toevoegen van aangepaste monumenten waar aliquot-secties elkaar kruisen (bijv. minimaal het opdelen van de kwartsectie in kwart-kwartsecties).<\/LI>
- Right of way dedications - Is het beter om uit te gaan van de sectielijnen (bijv. 30' originele ROW rond een kwartsectie)? Vervolgens aanvullende ROW-dedicaties invullen via documenten\/kaarten? Wegdedicaties worden erg ingewikkeld wanneer ze door parcels snijden die al aan de fabric gekoppeld zijn.<\/LI>
- Parcel remainder functie - Tenzij je een sectie in veel gelijke delen onderverdeelt, vind ik dit erg moeilijk te gebruiken. Werkt alleen perfect wanneer je parcels splitst die beide een 1:100000 misclose ratio en 1.000000 schaal hebben. Anders creëren pogingen om restanten te maken van parcels met verschillende schalen\/misclose ratios alleen nieuwe parcels die er goed uitzien, maar echt grote misclose ratios hebben.<\/LI>
- Met de hierboven genoemde problemen, is dit waarom migreren de voorkeur heeft? Alles is dan 1:1. We bewaren geen COGO-afmetingen in CAD-lijnen, dus zodra gemigreerd wordt alles in fabric als perfect beschouwd omdat de COGO-afmetingen worden ingevuld vanuit de geometrie. Ik weet niet hoe dat dingen zou veranderen als we COGO-attributen zouden beheren.<\/LI>
- Hoe voeg ik sub-lagen toe aan de fabric? Bijvoorbeeld, ik wil een sub-laag Tweede Verdelingen toevoegen voor het maken van half kwart, half sectie, aliquots, enzovoort. Ik wil dat deze ook binnen de fabric beheerd worden. Ik zie dat deze lagen bestaan in de PublicLandSurveyingEditing voorbeeldfabric.<\/LI>
- Is het echt noodzakelijk om een least square adjustment uit te voeren? LSA lijkt voor mij soms raak of mis, er is altijd wel een onderliggend probleem waarom het niet werkt. Soms krijg ik fouten dat parcels niet verbonden zijn, maar ik kan niet vinden waar dat is.<\/LI><\/OL>
<\/P>
Ik probeer echt mijn draai te vinden in het gebruik van parcel fabric, maar soms lijken de problemen die ik heb obstakels voor me te creëren. Ik zoek gewoon wat algemene richting\/proces over het direct bouwen in fabric.<\/P>
<\/P>
Bedankt <\/P><\/BODY><\/HTML>