<\/HEAD>
Hallo~<\/P>
We zijn al een paar jaar bezig met de parcel fabric en alles gaat goed
Onze gegevens werden berekend toen ze in de fabric werden gebracht. We gaan nu naar onze volgende fase van het doen van aanpassingen, maar we weten dat we geen aanpassingen kunnen doen op berekende gegevens. Het plan is om percelen bij te werken met recordgegevens en te beginnen met aanpassingen. We hebben goede controle in de meeste gebieden.<\/P>
Ik ben nu begonnen en heb mijn testgebied. Ik heb de recordgegevens en nauwkeurigheid toegevoegd aan alles wat ik kan in mijn testgebied. Daarna heb ik een aanpassing gedaan aan ongeveer 285 Lots & Units, 192 Tax Parcels, 25 Subdivisions en 2 Encumbrances....en het mislukte vreselijk. Ik heb het logboek bekeken, de punten gerepareerd en vervolgens geprobeerd de lijnen te repareren die faalden (de lijnen met het dubbele hekje waarvan ik las dat dit een fatale fout is, gegarandeerd om de aanpassing te laten mislukken). Het enige wat ik wist te doen om te voorkomen dat deze lijnen de fatale fout veroorzaakten, was hun nauwkeurigheid te veranderen naar een 7 - een niet-deelnemer aan de aanpassing. Dit is niet ideaal, maar voor nu, en om een succesvolle aanpassing te krijgen, leek het de juiste keuze. Toch faalt mijn aanpassing. Mijn volgende stap was me te concentreren op een kleiner gebied. Deze volgende aanpassing betreft ongeveer 39 Lots & Units, 20 Tax Parcels en 3 Subdivisions. Ik had een paar fatale fouten die gemakkelijk te identificeren waren (en die me iets meer leerden over lijntypes - Precise Connect vs Orig Connect vs Connection lines). Ik heb die lijnen gerepareerd en opnieuw aangepast. Nu duurt de aanpassing meer dan een uur en het lijkt erop dat elke lijn de dubbele hekje fatale fout had.<\/P>
<\/P>
Ik weet niet wat ik verkeerd doe. Ik ben op zoek naar tips en trucs. Ik heb de best practices en ideeën gelezen voor gegevens van slechte kwaliteit. Er wordt voorgesteld te beginnen met wat nieuwe perceelgegevens en dan rond het nieuwe perceel/de nieuwe percelen aan te passen, maar wij willen onze slechte gegevens verbeteren tot goede gegevens en dan vanaf daar kunnen aanpassen. Dat lijkt<\/EM> een redelijk plan.<\/P>Enkele dingen die ik graag wil bespreken zijn:<\/P>Hoe belangrijk zijn de attributen van de lijnen, zoals het Computed veld? Als ik de lijn heb veranderd om het record weer te geven, moet ik dan teruggaan naar elke lijn en 'Computed = No' veranderen?<\/P>Moet het lijntype overeenkomen met het polytype? We hebben wel eens per ongeluk een TaxParcel gemaakt terwijl het een Lot had moeten zijn, en we hebben alleen de attributen van het poly veranderd. Is dat echt een grote fout??<\/P>Ik merk ook dat het 'ParcelType' veld in onze Lijntabel Nulls, '0' en '-1' bevat (<--dat lijkt niet juist).<\/P><\/P>Dit is genoeg om het gesprek te starten en hopelijk enkele vragen te beantwoorden. Laat alsjeblieft weten hoe het gaat voor iedereen die succes heeft en wat jullie beste advies is
<\/P><\/P>Hartelijk dank!<\/P>~Betty<\/P><\/BODY><\/HTML>