<\/HEAD>
Ik vertegenwoordig een jeugdgroep met meerdere locaties. Elke locatie heeft de behoefte om hun impactverhaal te vertellen, lokaal, nationaal en wereldwijd. Ik ben belast met een rebranding-inspanning om de voetafdruk van onze organisatie te tonen om meer donateurs aan te trekken. Ik experimenteer met het idee dat elke club wordt vertegenwoordigd door een Shortlist Builder ingebed in ofwel een Cascade of Map Journal. De kaart van mijn eerste tabblad binnen Shortlist Builder toont de impact binnen Evanston Township High School zelf, dus de iconen zijn gegroepeerd. De kaart van het tweede tabblad toont organisaties binnen 5 mijl van de middelbare school van Skokie tot Chicago die donaties van de groep hebben ontvangen. De kaart van het derde tabblad vermeldt diensten die aan de lokale gemeenschap worden geleverd. Dan wordt het nog ingewikkelder. De groep heeft donaties gedaan en bezoeken gebracht aan twee locaties in New Orleans, enkele in North Carolina, een paar naar Durango Mexico, en heel binnenkort een weeshuis in El Salvador. Als ik de kaart statisch kan maken, kan ik een reeks Shortlist Builders hosten voor elk programma dat hun verhaal snel vertelt. Deze donaties buiten het gebied werken niet echt zonder de mogelijkheid om de basiskaartlocatie te wijzigen.<\/P><\/BODY><\/HTML>