<\/HEAD>
De standaardtools die worden meegeleverd met de Land Survey Editing gaan niet om met de conflicterende gebiedspolygonen, dus ik vraag me af of en hoe ze in de fabric kunnen worden weergegeven. We zullen aanpassingen maken op county-niveau tegen lokale controle, dus ik wil dat ze samen met de rest van de surveygegevens worden aangepast.<\/P>
<\/P>
Eerlijk gezegd worden ze niet vaak gebruikt en zijn ze functioneel eigenlijk alleen "metadata", maar voor consistentie lijkt het me dat ik ze in de fabric wil hebben zodat ze correct kunnen worden gepubliceerd in post-aangepaste vorm (zodat ze nog steeds overeenkomen met alles na aanpassing).<\/P>
<\/P>
Als ze binnen de fabric worden gehouden.. was mijn eerste gedachte om een ander type toe te voegen aan het lrSpecialSurveyType-domein, vergelijkbaar met hoe meandered water wordt behandeld, en ze daar gewoon te laden. Vervolgens het publicatiescript aanpassen zodat 1) conflicted areas, 2) meandered water, en 3) alles anders correct worden gesorteerd tijdens het publiceren van de type=4 special surveys in de fabric.<\/P>
<\/P>
Is er iets mis met die aanpak? Het ontbreken van een vooraf bestaand domeinwaarde (en afwezigheid in het publicatiescript) doet me afvragen of conflicted areas ofwel 1) nog niet waren meegenomen in het model, of 2) overwogen werden, maar niet verwacht werden binnen de fabric.<\/P>
<\/P>
Als ze buiten de fabric worden gehouden en gewoon "meegenomen" met aanpassingen... dan maak ik me zorgen omdat ik het CadNSDI-datamodel niet goed genoeg ken om te weten of conflicted area-grenzen "uniek" mogen zijn (d.w.z. niet door een ander kenmerk worden weergegeven), in welk geval je ze zeker in de fabric nodig hebt om een volledige/juiste export van alle PLSSPoints en PLSSIntersectedAreas te krijgen.<\/P>
<\/P>
Misschien is een eenvoudigere manier om die tweede vraag te formuleren: kunnen conflicted areas VOLLEDIG genegeerd worden zonder de geldigheid van het publiceren te beïnvloeden? <\/P>
<\/P>
Dank u.<\/P><\/BODY><\/HTML>