<\/HEAD>
Groeten R&H gemeenschap! <\/P>
Ik wilde dit sturen naar de Roads & Highways DOT gemeenschap omdat ik zei dat ik dat zou doen tijdens de maart RHUG-call. Hier is een beetje achtergrond over ons Crash Integration project met ons Traffic Safety Office en het Department of Public Services (DPS): <\/P>
De belangrijkste vereisten van dit project zijn als volgt:<\/P>
- 3,3 miljoen crashes moeten worden bijgewerkt tegen het bestaande wegennetwerk (LRS network).<\/SPAN><\/LI>Historische crashes moeten worden gerapporteerd op de weg, inclusief crashes die zijn verwijderd vanwege aanpassingen in de uitlijning. <\/SPAN><\/LI>De crashes in het veld zijn gebaseerd op een wegennetwerk dat 6 maanden tot een jaar verouderd kan zijn, dus deze crashes moeten worden aangepast aan het huidige LRS network. <\/SPAN><\/LI>Er was ook een behoefte om het ruimtelijke locatie en/of attributen van een crash het hele jaar door te bewerken. <\/SPAN><\/LI><\/UL><\/P>We hadden een discussie met Clive Reece van ESRI over de volgende technische oplossing die bevestigde dat ons back-dating proces solide was en goed zou werken.<\/SPAN><\/P>1. Laad de crashdata als een extern event<\/P>2. Voer de Relocate events functie uit op het externe event. De functie zal het externe event uitvoeren op basis van de LRS wijzigingen en als er een wijziging heeft plaatsgevonden, wordt de meest recente route en maat teruggegeven. Als het LRS niet is bijgewerkt waar het event zich bevindt, wordt er niets teruggegeven. <\/P>3. We hebben de resultaten van relocate event opgesplitst in 2 datasets die apart moeten worden behandeld. De eerste dataset bevat events die door de Relocate events functie zijn gegaan en "geen fout" hadden in het LocError veld. Het bevat ook crashes waarbij niets werd teruggegeven na het uitvoeren van de Relocate events functie. De tweede dataset bevat alle crashes met "Route Not Found" of "Route Location Not Found". Dit noemen we 'No-Plots', en deze moeten apart worden behandeld.<\/P>4. Voor de eerste dataset van gecorrigeerde data zullen we deze toevoegen aan een intern event waar ook de geschiedenis wordt meegenomen. Nadat de gecorrigeerde crashes in een intern event zitten, zal het LRS automatisch de crashes up-to-date houden met nieuwe wegwijzigingen. <\/P>5. Voor de 'No-Plots' moeten we deze handmatig behandelen en toevoegen aan het interne event wanneer ze zijn gecorrigeerd.<\/P><\/P>Bekijk onze overzichtsdiagram op hoog niveau voor ons Crash Integration back-dating proces.<\/P><\/P>Neem gerust contact met mij op als je vragen hebt of hier momenteel mee bezig bent. We bouwen ook een geautomatiseerd back-dating integratieproces, maar deze post is al te lang
. <\/P><\/P>Jesse Pearson <\/SPAN><\/P>LRS Integration Portfolio Manager<\/SPAN><\/P>Minnesota Department of Transportation<\/SPAN><\/P>PH: 651-366-3881<\/SPAN><\/P>Jesse.Pearson@state.mn.us<\/A><\/SPAN><\/P><\/P><\/BODY><\/HTML>