Ik heb geprobeerd om ESRI-tegels die ontworpen zijn voor offline gebruik direct te exporteren (http:\/\/www.arcgis.com\/home\/item.html?id=226d23f076da478bba4589e7eae95952<\/A>) naar een tile package, maar alle methoden die ik ken (Create Map Tile Package geoprocessing tool en ArcMap->Bestand->Delen->Tile Package) falen met de melding dat het laagtype niet wordt ondersteund. Dus ik vraag me af hoe ik deze moet "Exporteren" voor offline gebruik.<\/P><\/P>Het uiteindelijke doel is om een basiskaart te hebben in een Mobile Map Package (MMPK) bestand dat andere gegevens bevat, zodat teams die in afgelegen gebieden werken een referentie hebben over locaties.<\/P><\/BODY><\/HTML>
<\/P>
Het uiteindelijke doel is om een basiskaart te hebben in een Mobile Map Package (MMPK) bestand dat andere gegevens bevat, zodat teams die in afgelegen gebieden werken een referentie hebben over locaties.<\/P><\/BODY><\/HTML>
In ArcGIS Pro 2.2 you will be able to Export a .TPK to use as a layer in your map from the service you reference via a "Download Map" button on the Map tab. The display extent is used to define the extent of the data to download.
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.