<\/HEAD>
Hallo allemaal! Ik ben op zoek naar advies over de ontwikkeling van een human services app die gebruikers in staat stelt om dienstverleners te vinden die het dichtst bij hun huis zijn, gebaseerd op de categorie\/het probleem (voedsel, kleding, huisvesting, enz.) waarmee ze te maken hebben. Idealiter zou de app informatie geven over de aanbieder en routebeschrijvingen om bij de aanbieder te komen (zowel met de auto als met het openbaar vervoer). Ik heb iets dergelijks ontwikkeld als een web-app voor voedselbanken met behulp van de Near Me widget en alleen met rijroutes. Nu wordt mij gevraagd om dit idee verder uit te werken met een app die gedownload kan worden vanuit een app store. Ik ben niet bekend met dit proces en zoek advies over hoe ik kan beginnen. Ik ga ervan uit dat ik ArcGIS for Developers en AppBuilder for ArcGIS zal moeten gebruiken om dit te doen. Ik zal de tutorials<\/SPAN> op developers.arcgis.com als startpunt bekijken. Alle extra adviezen worden gewaardeerd. Alvast bedankt!<\/P><\/BODY><\/HTML>