<\/HEAD>
We zijn vorige maand geüpgraded naar 10.4 en onze afdeling is ook geüpgraded naar Windows 10. Onze parcel fabric is bezig met de conversie van conversiestatus naar recordstatus. Met andere woorden, onze percelen die geïmporteerd zijn vanuit een geodatabase worden omgezet naar record terwijl we door onze county werken. Ik ben bezig geweest in een gebied om het om te zetten naar record en wat ik sinds de upgrade heb gemerkt is dat mijn join points niet blijven plakken!! In mijn workflow maak ik enkele percelen opnieuw aan en voeg dan een aangrenzende grens weer toe aan de nieuwe percelen. Toen begon ik te merken dat mijn eerder gekoppelde - punt tot punt - punten nu lijnpunten zijn en ik moet ze opnieuw koppelen naast het koppelen aan mijn nieuwe percelen. Dit gebeurt keer op keer en ik word er echt heel erg gefrustreerd van!! Een andere mapper heeft hetzelfde opgemerkt. Vroeger kon ik een poly in de fabric instellen, nieuwe polys maken, de bestaande koppelen aan de nieuwe - alleen in dat gebied en de rest van de poly bleef op zijn plaats. Nu trekken ze zich los van hun ingestelde join points.<\/P>
Bijgevoegd is een foto waar de lijnpunten eerder allemaal point joins waren (punt tot punt). Ik vraag me af waarom deze verandering? <\/P>
~Betty<\/P><\/BODY><\/HTML>