<\/HEAD>
Hallo,<\/P>
<\/P>
Ik heb een webapplicatie gebouwd met behulp van de web app builder. Ik heb verschillende secure map services die in ontwikkeling waren, maar nu zijn verplaatst naar de productie GIS-server. Ik heb de webmap-URL's bijgewerkt met behulp van de ArcGIS Online Assistant en alle secure map services tonen nu de productie server. Bij het bekijken van de URL's in de ArcGIS Online Assistant zie ik geen dev server-URL's en hetzelfde geldt wanneer ik de webmapgegevens zelf bekijk. Mijn probleem is dat zowel de web app builder als de toepassing een aanmeldingsvenster tonen voor de secure production map services (wat ik wil), maar ook nog steeds een aanmeldingsvenster verschijnt voor een dev secure map service. Het interessante is dat wanneer ik mijn webmap open en bewerk waar de webapplicatie aan gekoppeld is, ik alleen de productie-aanmelding krijg en geen secure development-aanmelding. Ik kan niet achterhalen waarom dit zo is. Ik heb de webmap en gegevensbronnen gecontroleerd en zelfs de ene mapservice verwijderd waarvoor het aanmeldingsvenster verschijnt, hoewel wanneer ik naar de laagbeschrijving ga, deze verwijst naar de secure production map service. Waarom zou de WAB vasthouden aan die secure dev service of waar? <\/P>
<\/P>
Ik hoopte dat het een vertraging aan de AGOL-kant was, maar vandaag doet hij nog steeds hetzelfde. Heeft iemand dit ooit meegemaakt? Ik wil het probleem echt oplossen en niet dat de webapp twee aanmeldingen toont!<\/P>
<\/P>
Alvast bedankt,<\/P>
Kathy<\/P><\/BODY><\/HTML>