<\/HEAD>
In dit project probeer ik een manier te vinden om het groeperen sneller te maken voor eerstejaarsstudenten op de campus. Om dat te bereiken probeer ik een automatisering te creëren voor het groeperen van studenten op basis van het attribuut van hun woonlocatie en geslacht. De ideale groep bestaat uit 40 vrouwen en 30 mannen in elke groep.
<\/P>
<\/P>
Tot nu toe heb ik geprobeerd multivariate clustering te gebruiken om mij clusters of groepen van de dataset te laten zien. Echter, het staat me niet toe om een analyseveld in te voeren met het attribuut geslacht. <\/P>
<\/P>
<\/P>
Dit is wat de multivariate clustering deed, maar het houdt geen rekening met locatie en geslacht. <\/P>
We hebben geprobeerd te sorteren en handmatig te groeperen met een berekend veld. We hebben geprobeerd automatisering te betrekken door model builder te gebruiken in plaats van een python-script. Dit is bedoeld om het opvolgen voor toekomstige medewerkers gemakkelijker te maken.####<\/P>
<\/P>
Heeft iemand een idee of aanbeveling over wat de beste manier is om dit project aan te pakken? <\/P><\/BODY><\/HTML>