<\/HEAD>
Hallo!<\/P>
<\/P>
Ik weet niet zeker of ik op de juiste plek ben om dit te vragen, als dat niet zo is, verwijs me dan alstublieft door naar een bron of een discussieforum. Bedankt!<\/P>
<\/P>
Ik probeer de CoverageProcessing tool te gebruiken maar ondervind mogelijk problemen met de dataset. Ik kon het ook niet werkend krijgen met de voorbeeld dataset. Ik selecteer de voorbeeld invoer raster, herclassificeer waarden met behulp van de RecordSet die in de voorbeeld database is meegeleverd. Vervolgens stel ik de eerste resample in op de helft van de resolutie, wat 50 is voor zowel X als Y. Ten slotte maak ik een output feature class aan en stel ik de vertex limiet in tussen 10-20. Het proces duurt ongeveer 10 minuten en geeft een output foutmelding zoals deze:<\/P>
<\/P>
Uitvoeren (Make Feature Layer): MakeFeatureLayer C:\Users\f15j375\Documents\ArcGIS\scratch.gdb\dissolved_0 "Feature Layer 1" # # "OBJECTID OBJECTID VISIBLE NONE;Shape Shape VISIBLE NONE;Id Id VISIBLE NONE;gridcode gridcode VISIBLE NONE;Shape_Length Shape_Length VISIBLE NONE;Shape_Area Shape_Area VISIBLE NONE"
Starttijd: do 7 mrt 16:14:21 2019
FOUT 000229: Kan C:\Users\f15j375\Documents\ArcGIS\scratch.gdb\dissolved_0 niet openen
Uitvoeren mislukt (Make Feature Layer).
Mislukt op do 7 mrt 16:14:21 2019 (Verstreken tijd: 0,01 seconden)
Uitvoeren mislukt (Eliminate Selection).#
Mislukt op do 7 mrt 16:14:21 2019 (Verstreken tijd: 8,68 seconden)
Uitvoeren mislukt (Process Vector).
Mislukt op do 7 mrt 16:14:21 2019 (Verstreken tijd: 9,43 seconden)
Uitvoeren mislukt (ProcessSignalStrength).
Mislukt op do 7 mrt 16:14:21 2019 (Verstreken tijd: 9 minuten 34 seconden)<\/P><\/BODY><\/HTML>