<\/HEAD>
Hallo allemaal,<\/P>
<\/P>
Ik probeer deze vraag al een tijdje op te lossen, maar met weinig succes. Ik ben erin geslaagd om een ESRI online kaart op te zetten die automatisch wordt bijgewerkt vanuit een CSV-spreadsheet binnen Google Sheets. De data die automatisch wordt bijgewerkt zijn puntgegevens met bijbehorende tabelgegevens die in de loop van de tijd zullen veranderen, de ruimtelijke gegevens zullen waarschijnlijk hetzelfde blijven. <\/P>
<\/P>
Het probleem ligt bij het vaststellen van polylijngegevens in een CSV Google Sheets-bestand. Ik heb tabelgegevens gekoppeld aan punten om het proces te testen, wat heeft aangetoond dat het werkt. Nu moet elke rij in de CSV de ruimtelijke informatie bevatten om een polylijn te vormen, in plaats van de lat en lon, die nodig zijn om een punt te tekenen in ESRI online.<\/P>
<\/P>
Is er een soort Arc tool die alle vertexen binnen een polylijn kan nemen en deze kan vastleggen als functionele lat en lon binnen een rij van een CSV- of shapefile-veld om die polylijn te tekenen binnen ESRI online? Ik heb verschillende codeeroplossingen op het web gezien, waarvan ik niet zeker weet of ze daadwerkelijk het doel bereiken dat ik probeer te realiseren. <\/P>
<\/P>
Alle advies wordt zeer gewaardeerd!<\/P>
<\/P>
Met vriendelijke groet,<\/P>
Evan<\/P><\/BODY><\/HTML>