<\/HEAD>
Onze assessor heeft onze CAMA-gegevens verdeeld over meerdere tabellen in een SQL-database (we hoeven voorlopig eigenlijk maar verbinding te maken met 1, maar het zou fijn zijn om te weten of er een manier is om ze allemaal te gebruiken). Onze versiebeheerde perceelfeatureklasse bevindt zich in een aparte SQL enterprise GDB. Ik probeer een manier te vinden om de CAMA-tabel(len) te bekijken met de DEFAULT perceellaag geometrie eraan gekoppeld op Parcel ID (er zijn soms meerdere CAMA-records voor één perceel en ik denk dat we voor elk van hen aparte geometrie nodig hebben voor querydoeleinden in ArcGIS Online web-apps).<\/P>
<\/P>
Is er een gemakkelijke manier om dit te doen met de live en dynamische data van beide datasets zodat ik het kan gebruiken in web-apps en het niet constant hoef bij te werken? Onze enterprise GDB draait momenteel op versie 10.4.1 met SQL Server 12.0.5<\/P>
<\/P>
Ik heb geen succes gehad met het vinden van bestaande onderwerpen hierover. Ik heb gehoord over database views, maar ik weet niet zeker of ik er een kan maken met tabellen uit 2 SQL-databases.<\/P><\/BODY><\/HTML>