<\/HEAD>
We gebruiken ArcGIS 10.2.1 om ruwweg een Fiber Optic-systeem in kaart te brengen. We gebruiken nog geen volledig geometrisch netwerk of een 3rd party software - maar dat komt mogelijk later dit jaar. Ik heb fiber naar huis weergegeven met aerial of u\/g drop lijnen en risers als het u\/g gaat. Echter, ik heb enkele klanten die nog niet compleet zijn - de fiber drop is nog niet begraven en ligt opgerold aan de paal te wachten op goedkeuring van de klant. Ik wil deze spoel graag op mijn kaart laten zien. Ik heb verschillende opties bedacht: 1) teken een aerial drop lijn die nergens heen gaat met type = coil, 2) maak een Coil punt feature class symbool en plaats het naast het paalpunt, 3) zet een assembly unit in de gerelateerde tabel bij de paal voor "coil". Ik geef niet de voorkeur aan #3 omdat het niet echt grafisch is en mijn klant het niet gemakkelijk kan zien. <\/P>
<\/P>
Ik kan geen voorbeelden van dit soort dingen vinden. Heeft iemand een mening over de beste manier om dit te tonen? <\/P>
<\/P>
Alvast bedankt, <\/P>
A<\/P><\/BODY><\/HTML>