Ik ben een enquête aan het ontwikkelen in Survey123 die zal worden uitgevoerd in een gebied zonder internetverbinding, en ik moet offline kaarten gebruiken zodat gebruikers specifieke locaties kunnen aanwijzen. Ik heb de ESRI-instructies gevolgd om een TPK-bestand voor te bereiden met de gebiedskaart vanuit ArcGIS Pro (https:\/\/doc.arcgis.com\/en\/survey123\/desktop\/create-surveys\/preparebasemaps.htm<\/A>). De grootte van het TPK-bestand is 168 KB. Ik heb dat TPK-bestand gekopieerd naar de "media" map van de enquête. Wanneer ik de enquête open in Survey123 Connect en op "Instellingen" klik, kan ik naar beneden scrollen in het menu "Standaard Kaarttype" om mijn kaart te selecteren. Echter, mijn kaart is leeg. Ik ben een beginner tot gevorderde gebruiker van ArcGIS en heb veel forumdiscussies gelezen, maar kan geen oplossing voor dit probleem vinden.<\/P><\/P>Mijn vragen zijn:<\/P>- Maak ik een fout bij het maken van het TPK-bestand? Zo ja, hoe kan ik dit controleren en oplossen?<\/P>- Maak ik een fout bij het koppelen van het TPK-bestand aan de enquête? Zo ja, hoe kan ik dit oplossen?<\/P>- Is er technische begeleiding die mij kan helpen dit op te lossen?<\/P><\/P>Bedankt voor alle ideeën over wat hier misgaat.<\/P><\/BODY><\/HTML>
<\/P>
Mijn vragen zijn:<\/P>
- Maak ik een fout bij het maken van het TPK-bestand? Zo ja, hoe kan ik dit controleren en oplossen?<\/P>
- Maak ik een fout bij het koppelen van het TPK-bestand aan de enquête? Zo ja, hoe kan ik dit oplossen?<\/P>
- Is er technische begeleiding die mij kan helpen dit op te lossen?<\/P>
Bedankt voor alle ideeën over wat hier misgaat.<\/P><\/BODY><\/HTML>
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.