Ik probeer de tekst van een story map bij te werken die zich bevindt in onze Portal (die is gefedereerd met de ArcGIS Server van onze organisatie). Ik gebruik python om het verzoek op te bouwen en uit te voeren (vergelijkbaar met deze discussie ArcGIS Portal REST API - Upload een webmapdefinitie via de ArcGIS Portal REST API<\/A> ). Ik kan informatie over items ophalen, maar ik ben er nog niet in geslaagd om de Update-operatie op het item uit te voeren, ik krijg de {"error":{"code":403,"messageCode":"GWM_0003","message":"Je hebt geen toestemming om deze resource te benaderen of deze operatie uit te voeren.","details":[]}}<\/SPAN><\/P><\/P>Ik zorg ervoor dat de story map bewerkbaar is door mijn gebruikersaccount, en dat het verzoek een POST-verzoek is. Bovendien heb ik dezelfde procedure succesvol getest op een story map op ArcGIS Online.<\/P><\/P>Help me Heiko Heijenga, jij bent mijn enige hoop!<\/P><\/P>Alle informatie of hulp van andere gebruikers met hetzelfde probleem wordt zeer gewaardeerd!<\/P><\/BODY><\/HTML>
POST request works if I use our Portal's administrator account...
Not sure now why only the portal administrator account has the capability of sending the POST update to the web app item - the user account I used earlier is an administrator account.
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.