Heeft iemand een handleiding voor het instellen van 'Esri Maps Connect' onder Site Workflow in SharePoint 2010? Ik volg momenteel deze handleiding Connect to external data014; Esri Maps for SharePoint | ArcGIS.<\/A> Vastgelopen bij stap 2. <\/P><\/P>Moet ik de workflow maken binnen List Workflow in SharePoint Designer? (zie afbeelding) Heeft iemand een idee waarom de lijst die ik heb gemaakt met behulp van External Content Type niet wordt weergegeven onder List Workflow? Het is overal elders zichtbaar. <\/P><\/P><\/BODY><\/HTML>
<\/P>
Moet ik de workflow maken binnen List Workflow in SharePoint Designer? (zie afbeelding) Heeft iemand een idee waarom de lijst die ik heb gemaakt met behulp van External Content Type niet wordt weergegeven onder List Workflow? Het is overal elders zichtbaar. <\/P>
<\/P><\/BODY><\/HTML>
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.