<\/HEAD>
Ik laad de 6 topologieregels voor het perceelnetwerk en laad polyline- en polygon-featureklassen die zijn afgeleid van een CAD-bestand. Ik probeer te zien of ik de 6 fouten zoals weergegeven in de topologieregels kan repliceren, maar ik lijk slechts twee typen voor lijn, één voor punt en nul voor polygonfouten te kunnen overtreden wanneer ik de topologiefouten exporteer. Wat doe ik hier verkeerd? Ik wil zoveel mogelijk regels overtreden zodat ik de aanvragers die hun gegevens indienen kan laten zien wat de problemen zijn met hun perceelgegevensset en verschillende scenario's kan documenteren. <\/P>
<\/P>
Hier zijn de regels die ik gebruik om te valideren en te controleren tegen het CAD-bestand.
<\/SPAN><\/P>“Must Not Self-Overlap (Polyline)”, "Must Not Self-Intersect (Polyline)", "Must Be Single Part (Polyline)", "Must Not Intersect Or Touch Interior (Polyline)", "Must Be Covered By Boundary Of (Polyline-Polygon)", "Boundary Must Be Covered By (Polygon-Polyline)" (ESRI, 2015)<\/SPAN><\/P><\/P>Bijgevoegd is het CAD-bestand en geëxporteerde laagbestanden van de gevalideerde topologie.<\/SPAN><\/P><\/P>Bedankt,<\/SPAN><\/P>Dave <\/SPAN><\/P><\/BODY><\/HTML>