<\/HEAD>
Hallo allemaal, <\/P>
Ik ben een Utility Network (elektrisch) aan het implementeren en ik definieer nu mijn Subnetwork Controllers voor mijn connectiviteit.<\/P>
<\/P>
Op de onderstaande afbeelding zijn er twee verschillende Network Controllers (A en
, ze hebben allebei een categorie van Secondary Distribution Mesh<\/STRONG>. (In groen de downstream richtingen en in roze, de upstream richting.<\/P><\/P>Wanneer ik het subnetwork A (Upstream Controller) opbouw, krijg ik een fout type 29 (Inconsistent subnetwork name on multiple subnetwork controllers in the same subnetwork discovered during update subnetwork.). Hetzelfde gebeurt wanneer ik het B subnetwork (Downstream Controller) opbouw.<\/SPAN><\/P><\/P>dus vragen: <\/SPAN><\/P>Hoe moet ik ze samen laten werken? <\/SPAN><\/LI>Waarom gaat het subnetwork bij het opbouwen zowel upstream als downstream? <\/SPAN>(Dat zijn Circuit Breakers en zo gedefinieerd op hun terminals<\/EM><\/LI><\/UL><\/P>Zelfde onderwerp maar een ander probleem: Tussen subnetwerken, downstream van deze screenshot, heb ik een Open Point (Tie Switch) die is ingesteld op Open (Device Status), maar wanneer ik het subnetwork opbouw stopt de subnetlijn niet bij het open point. Wat mis ik? <\/P><\/P>Enige aanwijzing voor mijn vragen? <\/P><\/P><\/P>
<\/P><\/P>Bedankt!<\/P><\/P>Manu<\/P><\/BODY><\/HTML>