Hallo, ik probeer een curve number raster te maken en heb deze handleiding gevolgd (https:\/\/web.ics.purdue.edu\/~vmerwade\/education\/cngrid.pdf<\/A>), maar ik ben bij de laatste stap en wanneer ik het curve number raster probeer te maken, blijft het proces lopen en wordt niet voltooid. Zowel de HydroDEM als de Soil\/Land use polygon bevinden zich in hetzelfde coördinatensysteem (British National Grid). Ik heb geprobeerd de DEM te knippen op de Soil\/LU polygon door de polygon naar raster te converteren en vervolgens Clip te gebruiken, maar de DEM wordt niet geknipt en blijft hetzelfde. Ik had vergelijkbare problemen met het Flow Accumulation weight raster, maar het knippen van het weight raster werkte in dat geval wel. Ik weet niet zeker of het verschil in extent van de DEM een verschil zou maken, maar heeft iemand een idee wat er mis kan zijn?<\/P>Bedankt<\/P><\/BODY><\/HTML>
Bedankt<\/P><\/BODY><\/HTML>
the extents of the files are indeed important. You need to examine and report those. Also when using the clip tool in Arctoolbox, the environments (bottom of every tool dialog) need to be explicitly set regarding cell size, the extent and snap raster if appropriate.
Hi,I imported the Soil /LU polygon and DEM into the Geodatabase that contained the CN Look up table and it seems to have worked. Thanks again.
glad it worked
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.