<\/HEAD>
Ik heb een actieve ArcGIS Desktop for Personal Use-abonnement dat verloopt in 2022. ArcGIS Pro is goed te gebruiken.<\/P>
<\/P>
<\/P>
1. Kan ArcMap niet autoriseren met het .prvc-bestand dat ik heb ontvangen.<\/STRONG><\/P>Toen ik probeerde ArcMap te autoriseren met ArcGIS Administrator, kreeg ik de melding "7343: Entitlement line item ESUxxxxxxxxx -1010 is verlopen op 25-2-20 00:00 uur. [Incident# 5396-89417004]"<\/P>
<\/P><\/P>2. Hoe dit is gebeurd.<\/STRONG><\/P>Voor hetzelfde account begon mijn abonnement in 2018. Ik kocht de eerste twee jaar bij ESRI China, daarna de volgende twee jaar via de online Esri Store. Het ongeldige prvc-bestand zoals hierboven genoemd, werd verkregen van ESRI China. Toen ik kocht via de online Esri Store, kreeg ik geen nieuw prvc-bestand maar een factuur.<\/P><\/P>3. Een .prvc-bestand is nodig om ArcMap te autoriseren, maar ik weet niet waar ik het kan downloaden.<\/STRONG><\/P>Er is geen optie in [My ESRI]>[My Organization]>[Licensing] om het bestand te downloaden.<\/P>
<\/P><\/P>4. Waarom ik hier om hulp vraag.<\/STRONG><\/P>Na meerdere lange gesprekken met de ondersteuning van ESRI China weet ik zeker dat zij mij hiermee niet kunnen helpen. Het lijkt erop dat het abonnement dat ik bij Esri Store heb gekocht buiten hun bereik ligt. Ze verzamelden wat informatie en zeiden dat ze dit aan ESRI zullen doorgeven. Ze moedigden me ook aan contact op te nemen met ESRI en vragen te stellen in de community. Daarna probeerde ik contact op te nemen met het hoofdkantoor van ESRI voor hulp, maar de site leidt me steeds terug naar ESRI China.<\/P><\/P>Ik weet echt niet hoe ik dit opgelost krijg.<\/STRONG><\/P><\/BODY><\/HTML>